Основні напрямки діяльності клієнтської служби:
- робота з побажаннями та претензіями клієнтів;
- дослідження рівня задоволеності клієнтів;
- підтримка роботи служби допомоги в дорозі Toyota Assistance та Toyota Assistance Plus.
Представники клієнтської служби Toyota завжди тримають зворотний зв’язок з клієнтами після продажу автомобіля, завжди готові прийти на допомогу та знайти вихід з найскладніших ситуацій.
Однією з переваг купівлі автомобіля у офіційного дилера Тойота Центр «Автосаміт Біла Церква» є клієнтська служба компанії. Представники цієї служби завжди тримають зворотний зв’язок з клієнтами після продажу автомобіля, завжди готові прийти на допомогу та знайти вихід з найскладніших ситуацій.
Світова практика роботи клієнтських служб Toyota була впроваджена в Україні 2005 року. На разі у кожному дилерському центрі Toyota по всій Україні працюють представники цієї служби. Фахівець клієнтської служби офіційного дилерського центру Тойота Центр «Автосаміт Біла Церква» у своїй діяльності опирається не лише на досвід роботи клієнтської служби офіційного дистриб’ютора ПІІ «Тойота-Україна», а й на багаторічний досвід роботи «Тойота Мотор Європа».
Наталія Олексіївна Михайлюк - Спеціаліст по роботі з клієнтами
Email: Nataliya.Mikhayliuk@autosummit-bts.toyota.ua
Тел.: (067) 550 04 68